Все записи автора admin

ДОПОМОГА ДИТЯЧИМ БУДИНКАМ

ДОПОМОГА ДИТЯЧИМ БУДИНКАМ
E8B0486A-D59C-4F44-9BDC-9FC7B6670EEF_w1023_r1_s
Незабаром Новорічні свята, і всі особливо діти хочуть свята!
Ми не можемо залишитись в стороні і запрошуємо усіх охочих долучитись до цього доброго діла!

Плануємо відвідати 2 будинки:
— Дитячий дім «Оберіг» м. Богуслав
— Центр соціально-психологічної реабілітації дітей «Мрія Переяславщини» с. Циблі

Що потрібно?
— Одяг, взуття віком від 2 до 16 років
— Засоби гігієни ( мило, зубна паста, гель для душу… )
— Іграшки розвиваючі
— Книжки розвиваючі
— Ласощі

— В «Оберіг» просять : миючий пилосмок, постільну білизну, аудіо колонки, комп’ютери, тарілки глубокі та звичайні, мікрофон, фотоапарат
— В «Мрія Переяславщини» просять: телевізор, побільше продуктів харчування, комп’ютери, фотоапарат

Приносити все необхідне можливо в:
— Кав’ярня DISTRICT ( Севастопольска пл., біля Dominos )
— Відправити Новою Поштою на відділення Київ 240 отримувач : Нікітін Сергій 0934451339 )

Збір триватиме до 25 Грудня 2018!

Репост!

ЗБІР ДОПОМОГИ ДЛЯ ТВАРИН

ЗБІР ДОПОМОГИ ДЛЯ ТВАРИН
лдлдлдлд
Los Solomas та друзі по району Солом’янський Національний Корпус розпочинаємо збір для тварин з притулку SOS який знаходиться в Пирогово.

Що потрібно?
— Корм для собак та котів ( сухий та консерви )
— Ковдри, тряпки, все що може бути як підстилки.
— Засоби для прибирання ( швабри, щітки, миючі засоби )

Куди нести?
— Кав’ярня DISTRICT на Севастопольскій площі ( біля Dominos )
— Відправити Новою Поштою на Відділення 240 ( 0934451339 Нікітін Сергій )

Коли будемо їхати?
24 Грудня поїдемо з тим що зібрали, можете приєднатись до на своїй машині.

На залишайся в стороні!
РЕПОСТ!

Державний музей авіації

Державний музей авіації був відкритий 30 вересня 2003 року до 100-річного ювілею світової авіації.
Музей знаходиться біля аеропорту «Київ» на вулиці Медова, 1 в Солом’янському районі міста Києва.
Він розташовується на території колишньої учбової авіаційної бази Київського інституту інженерів цивільної авіації (КІІЦА), нині Національний авіаційний університет (НАУ). Початковий фонд музей налічував всього 23-ти експонати, а станом на 2017 рік їх вже понад 80 і колекція постійно поповнюється.

До фонду музею входять військові і цивільні літаки та гелікоптери різного призначення: винищувачі, бомбардувальники, штурмовики, розвідники, транспортні, пасажирські, навчальні, спортивні, експериментальні, спеціальні та багатоцільові. Крім літаків представлена спеціальна техніка (машини швидкої допомоги, пожежні, транспортні і т.д. ) та колекція двигунів. Також на території є невелика колекція ретро автомобілів з автомобільної виставки OldCarLand.

Серед експонатів музею є рідкісні, експериментальні та історичні літальні апарати. Літак-розвідник Анатра «Анасаль» 1917-1918 років, перший український літак серійного виробництва. Найбільший у світі транспортний гелікоптер серійного виробництва Мі-26. Важкий транспортний гелікоптер Мі-6, найбільший гелікоптер своїх часів до появи Мі-26. Противочовновий гідролітак Бє-6 та авіаційний комплекс радіолокаційного дальнього наведення Ан-71, яких існує всього по 3 екземпляри. Перший у світі реактивний пасажирський літак Ту-104. Ми написали лише про деякі апарати, ще багато з них потребують уваги, але описувати всі буде дуже довго.

Музей обов’язково потрібно відвідати, тут є на що подивитися і що послухати. Він сподобається людям різного віку, чоловікам і жінкам, а діти взагалі будуть у захваті. В деякі літаки та гелікоптери можна заходити всередину (5-10 грн). Музей великий і для його огляду може знадобитися декілька годин.

Дата відкриття – 30 вересня 2003 року
Графік роботи з квітня по жовтень – 10.00 – 19.00 / вихідні (понеділок, вівторок)
Графік роботи з листопада по березень – 10.00 – 17.00 / вихідні (понеділок, вівторок)
Офіційний сайт – Aviamuseum.com.ua
Вартість відвідування:
50 грн (дорослі)
25 грн (студенти та пенсіонери)
20 грн (школярі)
безкоштовно (діти до 7 років, учасники бойових дій, інваліди 1-ої и 2-ої категорій, ліквідатори аварії на ЧАЕС, робітники українських музеїв)

Адреса – м.Київ, Солом’янський район, вул. Медова, 1
Телефон для довідок – (044) 451-83-14

Звіт по свинству «кротів»

Є ідея зробити звіт по свинству «кротів» з Київенерго які вміють глибоко та якісно копати, але забувають закопувати.
24312760_2413129105579685_3327273388448312574_n
Отож, якщо у вашому дворі не відновлене асфальтне покриття після розриття, або існує яма яку так і не закопали — пишіть на пошту lossolomaskyiv@gmail.com з чіткою адресою розриття, фотографією та приблизною датою виникнення проблеми.

До середи 13 грудня, ми збираємо проблематику, а потім формуємо звіт для подачі в КМДА та депутатському корпусу Солом`янського району.
Прохання, не засмічувати «експертними» роздумами.
Потрібні тільки :
1) адреса розриття + фото.
2) Приблизна дата виникнення проблеми.

Воркшоп з соціального підприємництва

Громадський Хаб спільно зі Спілка Учасників, Ветеранів, Інвалідів АТО та бойових дій — СУВІАТО платформою Veterano Service та Центром сім’ї Солом’янської РДА запрошують ветеранів АТО на воркшоп з соціального підприємництва. На заході учасники ознайомляться з діючими соціальними підприємствами та зможуть поспілкуватися з ветеранами, які вже відкрили власну справу, а також дізнаються з чого розпочати свою підприємницьку діяльність.
24294118_379964935786951_2751004437089666351_n
Програма заходу:
09:30 — 10:00 Реєстрація

10:00 — 10:30 Історія ветеранського бізнесу Veterano Coffee
спікер: Володимир Шевченко, власник чотирьох кав’ярень Veterano Coffee

10:30 — 11:00 Історія ветеранського бізнесу Ветеранпром
спікер: Denys Dudnyk, керівник проекту “Майстерні з виготовлення ножів”, Ветеранпром

11:00 — 11:15 Кавабрейк

11:15 — 12:15 Від ідеї до бізнес моделі соціального підприємництва
спікер: Alina Bocharnikova, консультант з питань соціального підприємництва Громадський хаб

12:15 — 13:00 Практикум з побудови бізнес моделі соціального підприємства

13:00 — 14:00 Перерва на обід

14:00 — 14:30 Історія ветеранського бізнесу Ветеранська ресторація «Патріот»
спікер: Антонов Юрій, співвласник Ветеранської ресторації Патріот

14:30 — 15:00 Історія ветеранського бізнесу Pizza Veterano
спікер: Leonid Ostaltsev, засновник Pizza Veterano

15:00 — 15:15 Кавабрейк

15:00 — 16:00 Можливості для залучення ресурсів та ведення ветеранського бізнесу в Україні
спікер: Лія Котяш, керівник відділу соціального підприємництва, Громадський хаб
Larisa Mik , ініціатор створення проекту Ветерано Сервіс

16:00 — 16:30 Вільне спілкування

Для кого:
Для громадських організацій, активістів та підприємців, які хочуть запустити/запускають/вже запустили власне соціальне підприємство

Вхід вільний, кількість місць обмежена
Реєстрація обов’язкова
https://goo.gl/forms/sfC3MuXMqNNzed7z2

Футболки BROTHERHOOD

Незабаром у продажі!

Наші друзі: DISTRICT зробили футболки на актуальну тему, про те що треба пам’ятати, що тварини це наші друзі!

Напис на футболці дуже лаконічний, та відповідає на всі запитання:
«Тварини друзі людей! Якщо вони тобі не друзі — ти не людина»

24131472_168647043737430_8812630767419856454_n

Київська Солом’янка

Київська Солом’янка: як район для залізничників міг перетворитися на експериментальне місто

Цікаві факти з історії Солом’янки — робітничого району, у якому вперше в Києві з’явилось електричне світло, а його жителі першими спробували відокремитись від міста.

Звідки назва?

На початку XIX століття територія нинішньої Солом’янки фактично була пустирем. Вже у 1830-х роках вона згадується у якості «заміських казенних земель». У 1858 році державні чиновники віддають їх місту під пасовища. Так виникло невелике селище, де проживали залежні селяни, «закріплені» за духовенством Києво-Печерської Лаври, та відставні солдати. Сучасники згадували його скромну архітектуру: єдиний на всю слобідку кам’яний будинок, навколо нього — самі лише землянки та маленькі хати, обмазані глиною й вкриті соломою. Інфраструктура була не набагато кращою — з двох сотень дворів цієї «солом’янки» лише декілька десятків мали власні колодязі. Натомість яри навколо ніби втопали в зелені.
panorama_1880e
Пасторальна «солом’янка» почала оживати вже після скасування кріпосного права. Спершу вздовж річки Либідь тут прокладають залізничні колії, які фактично ділять її навпіл: відтоді Нижня Солом’янка тягнеться вздовж колій та річки Либідь, а Верхня займає обидві сторони сучасної вулиці Митрополита Василя Липківського. Невдовзі було розпочато грандіозне будівництво: у 1869 році по сусідству із Солом’янкою стали зводити перший у Києві залізничний вокзал. Місце для нього відвели у долині Либеді й швидко її розчистили: солдатські хатинки на місці майбутнього будівельного майданчика знесли, а мешканців переселили до Верхньої Солом’янки.

Новий вокзал виглядав доволі велично — двоповерхова будівля з жовтої цегли, споруджена в давньоанглійському готичному стилі. Спроектував її російський архітектор Іван-Фрідріх Вишневський, великий прихильник неоготики та неоренесансу.

«Довжина будівлі — 133 метри — була лише трохи меншою за пасажирську платформу, яка простяглася на 144 метри. До послуг “височайших осіб” — специальні, розкішно облаштовані приміщення, брудні та тісні зали очікувань приймали пасажирів третього, нижчого класу», — так описували його у газетах.

Залізничний вокзал у неоготичному стилі
660358_original
З 1870 року київський вокзал вже приймає потяги, обростає конторами для службовців, тут осідає й керівництво Південно-західної залізної дороги. Саме на його замовлення у 1914 році російський архітектор Володимир Щуко розробляє проект добудови до існуючого вокзалу другого, «південного» (але реалізувати це вдалося лише у 2001 році).
Читать далее Київська Солом’янка

Ретро фото Соломенского района

1974 год. 6 апреля. Курская улица
1974-год.-6-апреля.-Курская-улица-e1398117862592

1978 год. Улица Коминтерна (Симона Петлюры), трамваи
1978-год.-Улица-Спасская-недалеко-от-метро-Контрактовая-площадь-трамвай-e1360439059173

1979 год. Проспект Космонавта Комарова, участок линии скоростного трамвая в районе Национального авиационного университета (НАУ)
1979-год.-Проспект-Космонавта-Комарова-участок-линии-скоростного-трамвая-в-районе-Национального-авиационного-университета-НАУ
Читать далее Ретро фото Соломенского района